اخبار

برگزاری جشن با شکوه ورودی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکده بهداشت درسال تحصیلی 99-1398

برگزاری جشن با شکوه ورودی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکده بهداشت درسال تحصیلی 99-1398

با اهتمام مدیریت تحصیلات تکمیلی و اداره آموزش دانشکده بهداشت، مراسم خوشامدگویی به پذیرفته شدگان مقاطع کارشناسی ارشد و دکترای ورودی سال 1398 دانشکده و تقدیر از برگزیدگان رتبه‌های برتر آزمون‌های ورودی تحصیلات تکمیلی کشور در سالن همایش دانشکده برگزار شد.

در این مراسم باشکوه و صمیمی که مدیران، اعضای محترم هیئت علمی و کلیه دانشجویان ورودی جدید تحصیلات تکمیلی دانشکده حضور داشتند، دکتر یحیی پاسدار، رییس دانشکده با تبریک قبولی دانشجویان در مقاطع تحصیلات تکمیلی علوم پزشکی کرمانشاه درسال 1398 و بیان افتخارات، امکانات و تجهیزات دانشکده بر آمادگی همه‌ی بخش‌های دانشکده برای خدمت به دانشجویان و ارتقاء سطح آموزشی و پژوهشی دانشجویان مقاطع مختلف تحصیلات تکمیلی، تاکید کردند.

سپس دکتر بهزاد مهکی معاون آموزشی دانشکده و دکتر امیرحسین هاشمیان، ضمن خوشامدگویی به دانشجویان، لزوم در نظرگرفتن ابعاد پژوهشی، اجتماعی، اخلاقی و ... در کنار بعد آموزشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی را یادآور شده و با بیان برنامه‌های دانشکده برای کسب موفقیت‌های بیشتر و تربیت دانشجویان با کیفیت بالاتر، آمادگی دانشکده برای شنیدن نظرات دانشجویان را بیان کردند.

این مراسم با پخش کلیپ‌هایی شاد از معرفی کرمانشاه و دانشکده بهداشت ادامه پیدا کرد.

سپس نفراول آزمون کشوری دوره دکتری بهداشت محیط خانم ژیلا امینی ضمن تشکر از اعضای هیئت علمی که در موفقیت ایشان سهم داشتند، باور و ایمان داشتن به خود را لازمه رسیدن به موفقیت اعلام کرد و بر اهمیت داشتن هدف، برنامه‌ریزی منظم، درنظرگرفتن زمان و تلاش برای آن جهت رسیدن به نتیجه موفقیت‌آمیز تاکید کرد.

سپس از برگزیدگان رتبه‌های اول آزمون کارشناسی ارشد و Ph.D کشوری رشته مهندسی بهداشت محیط با اهدای جوایز ارزنده‌ای تقدیر به عمل آمد. همچنین از زحمات و مساعی اعضای محترم هیات علمی گروه مهندسی بهداشت محیط در بعد آموزشی و پژوهشی که منجر به موفقیت دانشجویان این گروه درکسب رتبه های برتر آزمون‌های کشوری شده است، تقدیر شد.

لازم به ذکر است به تمامی دانشجویان پذیرفته شده مقاطع تحصیلات تکمیلی هدایایی تقدیم گردید و در خاتمه این مراسم از کلیه دانشجویان همراه با مسئولین و اعضای محترم دانشکده بهداشت در فضای زیبا و آفتابی دانشکده پذیرایی به عمل آمد.

جشن دانشجویان تحصیلات تکمیلی1

 


جشن دانشجویان تحصیلات تکمیلی5
جشن دانشجویان تحصیلات 4
جشن دانشجویان تحصیلات تکمیلی3
جشن دانشجویان تحصیلات تکمیلی2

۱۳ آذر ۱۳۹۸ ۱۲:۲۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید