اخبار

مراسم تکریم و معارفه رییس جدید دانشکده پرستاری شهرستان سنقر و کلیایی

مراسم تکریم و معارفه رییس جدید دانشکده پرستاری شهرستان سنقر و کلیایی

مراسم تکریم و معارفه رییس جدید دانشکده پرستاری شهرستان سنقر و کلیایی

این نشست با حضور معاون آموزشی دانشگاه، فرماندار و رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سنقر و اعضای هیات علمی دانشکده پرستاری این شهرستان برگزار شد.

 دکتر وزیری معاون آموزشی دانشگاه: 

از  زحمات دکتر سلطانی رییس سابق دانشکده پرستاری سنقر تشکر میکنم و امیدوارم با پیگیری های رییس جدید دانشکده در زمینه ارتقای وضعیت آموزشی دانشکده اقدامات خوبی  از نظر تعداد افزایش عضو هیات علمی پیمانی و پرسنل اداری، افزایش تعداد رشته های تحصیلی و افزایش امکانات آموزشی انجام شود.

 رییس دانشگاه علوم پزشکی و حوزه معاونت آموزشی این دانشگاه از هیچ کمکی در این راه دریغ نخواهند نمود و در این زمینه نهایت همکاری و همراهی را خواهند داشت.


 قربانی فرماندار شهرستان :

 از زحمات مجموعه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بسیار سپاسگزارم و برای رییس  پیشین دانشکده پرستاری سنقر آرزوی موفقیت می نمایم .

امیدوارم با تلاش و پیگیری های رییس  جدید این دانشکده و تعامل سازنده با سایر دستگاه های شهرستان در زمینه ارتقای کیفیت خدمات آموزشی و درمانی دانشکده پرستاری و شبکه بهداشت سنقر و جذب  بودجه و امکانات  اقدامات موثرتری صورت پذیرد.

 دکتر سلطانی رییس سابق دانشکده پرستاری سنقر:
 
 زیر ساخت های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی دانشکده در وضعیت قابل قبولی قرار دارد و پیگیری های بیشتر توسط رییس جدید دانشکده می تواند بسیاری از کاستی های جزئی فعلی را مرتفع سازد.

 طیبه اقبالی رییس جدید دانشکده:
 
 از اعتماد دکتر محمدی رییس دانشگاه علوم پزشکی و دکتر وزیری معاون  آموزشی بسیار سپاسگزارم .

با استعانت از خداوند متعال، تمام توان و تلاش خود را وقف  ارتقای وضعیت دانشکده در تمامی زمینه های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و دانشجویی خواهم نمود.


1402081901
14020819

۱۸ آبان ۱۴۰۲ ۲۳:۲۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید